22.1.16

Obradoiros Ciclos de vida adolescente do programa "Quérote+"

Dentro do Plan Proxecta no mes de xaneiro o alumnado de 3º da ESO, ca colaboración do QUÉROTE +,  participou en tres obradoiros do programa “CICLOS DE VIDA ADOLESCENTE” na modalidade COÑECENDONOS. Estes obradoiros desenvolvéronse en seis sesións de clase onde se traballaron aspectos relacionados coa convivencia, valor de diversidade, a imaxe corporal e a autoestima, a afectividade e a sexualidade.

A actividade tratou sobre a Convivencia en xeral entorno aos seguintes obxectivos: fomentar o uso do diálogo como alternativa a outras respostas menos construtivas ante os conflitos como a agresión, a violencia ou a sumisión, fomentar a potenciación de contextos cooperativos nas relacións persoais, potenciar o desenvolvemento de actitudes de asertividade e empatía, nos procesos de interacción persoal, fomentar as relacións de apoio entre os iguais e distinguir entre as distintas técnicas de mediación nun conflito.

Os contidos versaron sobre as seguintes temáticas: as habilidades sociais, a comunicación, a resolución de conflitos, a empatía e a asertividade dos rapaces/as para fomentar relacións sociais satisfactorias libres da posible presión exercida polo grupo de iguais e de discriminación ante a toma de decisión individual ante imposicións sociais existentes. E a confianza nun mesmo/a, rompendo cos estereotipos que os medios de comunicación e a publicidade poden exercer sobre os/as rapaces/as e que pode levar nalgúns casos a realizar condutas irresponsables ou perxudiciais coa única finalidade de ser aceptados polo grupo de iguais. A autoestima é importante porque o feito de sentirnos ben con nós mesmos pode influír sobre a nosa forma de actuar, nas nosas relacións persoais, e en xeral, no desfrute que teñamos da nosa vida. Tamén se abordou a reflexión sobre opinións, crenzas e sentimentos de cada persoa en relación aos modelos que ás veces veñen impostos desde a sociedade ou entorno en si, a potenciación das cualidades de cada un/unha, sendo conscientes das limitacións que poidamos ter, a forma en que cada un/unha se sinte con un mesmo/a repercute sobre a percepción de si mesmo/a e a calidade das relacións co resto; e por último tratouse a dicotomía modelos únicos vs diversidade.

Sem comentários:

Enviar um comentário

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...