O 27 de abril os alumnos de 3º ESO e o grupo GAE asistiron a un concerto didáctico no auditorio Gustavo Freire de Lugo.
A proposta didáctica deste concerto foi desenvolvida e presentada polo musicólogo e compositor Xoán Xil López.
O título desta proposta, “Six japanese gardens” (seis xardíns xaposneses) fai referencia á obra dunha das compositoras que poidemos escoitar, a finlandesa Kaija Saariaho, quen en 1993 compón unha serie de seis minaturas con este nome, como consecuencia das impresións que recibe tras unha viaxe a Xapón.
O espectáculo combina danza contemporánea, percusión e música electrónica.
O fío conductor das seis pezas é a influenza doutras culturas, non occidentais, en compositores contemporáneos, e como a integran nas súas obras.
O programa foi o seguinte:
O espectáculo combina danza contemporánea, percusión e música electrónica.
O fío conductor das seis pezas é a influenza doutras culturas, non occidentais, en compositores contemporáneos, e como a integran nas súas obras.
O programa foi o seguinte:
- Kaija Saariaho I: Tenju-an Garden of Nanzen-ji Temple (Six Japanese Gardens) (1995) percusión, electrónica e danza
- Christos Hatzis Fertility Rites I (1997) marimba, electrónica e danza
- Luis Antunes Pena Tres quadros sobre pedra I (2008) pedras, percusión, electrónica e danza
- Pablo Beltrán Na procura do Sisili (2015) cuarteto de percusión, electrónica e danza
- John Luther Adams Giving Birth to Thunder (Coyote builds North America) (1990) cuarteto de percusión e danza
- Kaija Saariaho V: Moss Garden of the Saiho-ji (Six Japanese Gardens) (1995) percusión, electrónica e danza
As coreografías estiveron a cargo de Alba Felpete, Ana Belén Ferreiro, Reyes González e Xiana Vilas.
A interpretación en directo estivo a cargo do grupo de percusión do Conservatorio Profesional de música Xoán Montes e do grupo de danza contemporánea do Conservatorio Profesional de Danza de Lugo.
O concerto tivo unha favorable acollida por parte do alumnado que se deixou sorprender por un tipo de música e danza pouco habitual para eles.
Sem comentários:
Enviar um comentário