2.5.19

Computación evolutiva

O martes 12 de marzo alumnos de 1º BAC A, 4º de ESO e tamén dous de 2º BAC asistimos a unha actividade sobre a computación evolutiva que impartiron Alberto e José María, profesores da Escola Técnica Superior de Enxeñaría da USC no Grao de Enxeñaría Informática e Robótica.
O taller dividiuse en catro partes, empezando por unha charla introdutoria na que se falou da intelixencia articifial, que se basea nas tecnoloxías das linguaxes naturais (as linguas que lles serven aos humanos para comunicarse na vida cotiá) e consiste en que as máquinas poidan razoar, encontrar solucións a problemas e aprender dos erros. 
De seguido amosáronnos uns vídeos de exemplos de intelixencia articifial, como o robot que lle gañou ao mellor xogador de xadrez do mundo, máquinas que funcionan como asistentes persoais (Siri, Alexa…), automóbiles con condución autónoma e, por último, robots que conseguían realizar tarefas naturais para os humanos como saír por unha porta, camiñar e coller unha caixa do chan escollendo respostas axeitadas a contratempos como que esta caixa fora movida por algúen ou que de camiño á porta aparecera un obstáculo que esquivar. Con estes vídeos quíxosenos ensinar o que era a intelixencia articifial e que podía superar as persoas en diversas facetas.
A seguinte parte foi sobre os algoritmos evolutivos, definidos como métodos para resolver un problema nos que se aprende das mellores solucións e se mesturan estas ata obter unha correcta, solucionando así moitos problemas. A continuación, xogamos cos ordenadores a dous xogos nos que se creaban clons baseándose nos algoritmos evolutivos. Un deles é Citius Invaders.
Para rematar, fíxose unha competición por parellas na que os gañadores, que recibirían unha cunca e unha camiseta, serían os que fosen capaces de matar máis alieníxenas sen que estes se clonasen e chegasen a ser cen.
Accede ao albúm de fotos aquí.
 
Cristian Requeijo Fraga - 1º Bacharelato

Sem comentários:

Enviar um comentário

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...