12.5.16

Actuación de Aldaolado en Burela

O pasado 11 de maio, os alumnos de 4º ESO e 1º de bacharelato do IES Perdouro xuntos a outros alumnos do IES Monte Castelo acudiron ao auditorio de Burela para asistir á actuación de AldaoLado. As poetisas María Lado (Cee, 1979) e Lucía Aldao (A Coruña, 1982), coa súa guitarra, presentaron un recital poético nun formato fora do habitual. Combinaron o recitado de poemas propios con  música en directo e divertidas historias relacionadas coa súa actividade de poetas ou coa vida mesma. Ademais fixeron unha adaptación dunha canción de Rocío Jurado, en galego, "Porque yo te amo" para repasar a colocación dos pronomes. Antes de rematar, compuxeron un poema colectivo a partir de versos de diferentes poetas galegos. Repartiron os fragmentos entre o alumnado que recitou de xeito aleatorio para facer un poema dadaísta.  Un espectáculo de poesía, música e humor moi divertido!!!


A letra da canción de Rocío Jurado. Por que van colocados así os pronomes?

    Como eu te amo, como eu te amo,
    convéncete, convéncete,
    ninguén te amará.
    Como eu te amo, como eu te amo,
    esquécete, esquécete,
    ninguén te amará,
    ninguén te amará.

    Ninguén porque
    eu, eu ámote coa forza das mareas,
    eu, eu ámote co impeto do vento,
    eu, que te amo na distancia e no tempo,
    eu, eu ámote coa alma e coa carne,
    eu, que te amo como o neno á súa alborada,
    eu, que te amo como o home ao seu recordo,
    eu, que te amo a puro berro e en silencio,
    eu, que te amo dunha forma sobrehumana,
    eu, que te amo na alegría e no pranto,
    eu, que te amo no perigo e na calma,
    eu, que te amo cando berras, cando calas,
    eu, que te amo tanto, eu ámote tanto, eu...

Aquí tedes unha regras básicas sobre a colocación dos pronomes.

Sem comentários:

Enviar um comentário

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...