17.12.18

Obradoiro de linguaxe publicitaria


Desde a Escola Galega de Consumo, viñeron a pasado 20 de novembro ao centro a falarnos sobre publicidade e ensináronnos que a linguaxe publicitaria agocha moitos segredos:

-As liñas da publicidade (1º segredo): As liñas rectas non teñen o mesmo significado ca as curvas. Os anuncios que máis se fixan nisto son os dos coches.

-As cores da publicidade (2º segredo): A cor rosa e o malva fan referencia a mulleres inocentes e en plena xuventude, que aínda non teñen claro o seu futuro. Pola contra, a cor dourada é para mulleres xa adultas que teñen claro o seu propósito na vida.

-A música (3º segredo): Hai varios tipos. Poden ser:
  • JINGLE: Creouse para empregar o nome do produto e para que a canción se faga pegadiza.
  • MÚSICA ORIXINAL: Componse unha melodía que é símbolo dunha marca.
  • MÚSICA TRADICIONAL: Utilízase música que é moi coñecida.
  • ADAPTACIÓN MUSICAL: Emprégase unha canción que todos coñecemos e modifícase a letra para que se nos veña o produto á cabeza.
  • MÚSICA DE CINE: Fannos pensar que estamos espectando.
  • MÚSICA DE PERSOAS OU GRUPOS COÑECIDOS: Emprégase para publicitar o produto e, asemade, o grupo ou cantante.
-O texto (4º segredo): Cuxo obxectivo é que te acordes da frase para poder recordar o produto que se pretende vender. Esa frase chámase slogan, poden ser:
  • Afirmacións positivas
  • Atemporais
  • Recordables
  • Curtos e simples
  • Orixinais
  • Inclúen un beneficio/característica clave.
Comprobamos que son moitos os aspectos cos que poden influír nas nosas decisións para que compremos.

Laura Ares Rodríguez
4º ESO

Sem comentários:

Enviar um comentário

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...