Desde a Escola Galega de Consumo, viñeron a pasado 20 de novembro ao centro a falarnos sobre publicidade e ensináronnos que a linguaxe publicitaria agocha moitos segredos:
-As liñas da publicidade (1º segredo): As liñas rectas non teñen o mesmo significado ca as curvas. Os anuncios que máis se fixan nisto son os dos coches.
-As cores da publicidade (2º segredo): A cor rosa e o malva fan referencia a mulleres inocentes e en plena xuventude, que aínda non teñen claro o seu futuro. Pola contra, a cor dourada é para mulleres xa adultas que teñen claro o seu propósito na vida.
-A música (3º segredo): Hai varios tipos. Poden ser:
-As liñas da publicidade (1º segredo): As liñas rectas non teñen o mesmo significado ca as curvas. Os anuncios que máis se fixan nisto son os dos coches.
-As cores da publicidade (2º segredo): A cor rosa e o malva fan referencia a mulleres inocentes e en plena xuventude, que aínda non teñen claro o seu futuro. Pola contra, a cor dourada é para mulleres xa adultas que teñen claro o seu propósito na vida.
-A música (3º segredo): Hai varios tipos. Poden ser:
- JINGLE: Creouse para empregar o nome do produto e para que a canción se faga pegadiza.
- MÚSICA ORIXINAL: Componse unha melodía que é símbolo dunha marca.
- MÚSICA TRADICIONAL: Utilízase música que é moi coñecida.
- ADAPTACIÓN MUSICAL: Emprégase unha canción que todos coñecemos e modifícase a letra para que se nos veña o produto á cabeza.
- MÚSICA DE CINE: Fannos pensar que estamos espectando.
- MÚSICA DE PERSOAS OU GRUPOS COÑECIDOS: Emprégase para publicitar o produto e, asemade, o grupo ou cantante.
- Afirmacións positivas
- Atemporais
- Recordables
- Curtos e simples
- Orixinais
- Inclúen un beneficio/característica clave.
Laura Ares Rodríguez
4º ESO
4º ESO
Sem comentários:
Enviar um comentário