O xoves 21 de marzo os alumnos/as de 2º ESO fomos á VI Feira da Ciencia do IES Galileo Galilei de Navia. Dito evento dividíase en:
Postos:
Na primeira parte estivemos vendo uns postos de robótica nos que os alumnos do instituto de Asturias nos mostraron uns xogos que eles mesmos crearan e tamén nos ensinaron un robot que pintaba pelotas de ‘”pimpón’’ segundo o manexaban eles.
Máis adiante, ensináronnos un posto de música no que nos propuxeron facer dous xogos. Un de copas musicais e o outro era un xogo de mesa no que ti tirabas os dados e dependendo da cuadrícula na que caeras facíanche unha pregunta.Tiñas que adiviñar unha canción ou adiviñar un instrumento.
No seguinte posto, experimentamos cunha escala musical de botellas na que dependendo de se tiñan máis auga ou menos soaba máis ou menos cando a tocabas.
A continuación, vimos unha exposición sobre mulleres científicas españolas importantes. Nesta exposición, mandáronnos cubrir unha enquisa para ver que pensabamos sobre esas mulleres.
En quinto lugar, ensináronnos un experimento no que ti botas auga nun prato, acendes unha candea e pola no prato con auga e despois poslle un vaso encima e o vaso absorbe a auga.
No sexto, probamos a coller unha bóla de lume que non queimaba. Para isto. o que hai que facer é mollar as mans e botarlle alcohol a unha bóla de algodón. Despois, préndeslle lume, colles a bóla e ti non te queimas.
Vimos moitos outros: nun deles explicábannos que coas diferentes táboas de multiplicar podiamos facer diferentes figuras e polígonos. Noutro, falábannos do teorema de Pick, que consiste en encontrar a área dun polígono mediante coordenadas.
No seguinte, explicáronnos os polígonos circunscritos e unha das súas características, que consiste en que ao ir circunscribindo cada un dos polígonos con outro con máis lados, sempre consegues unha circunferencia.
No último posto, aprendemos o que era o xogo do Drago, no que tratamos de unir puntos con liñas rectas ou curvas, pero cunha serie de normas:
- As liñas que debuxes non poden atravesar outras liñas.
- Só podes unir dous puntos cunha liña.
- Dun punto non poden saír tres liñas.
Obradoiros:
Un dos obradoiros que vimos trataba de descifrar adiviñas para ir abrindo cadeados e así encontrar a sorpresa final.
Na primeira adiviña tiñamos que atopar unha lanterna para ler o código que abría o primeiro cadeado.
A segunda adiviña era un problema matemático e co resultado abríase o segundo cadeado.
A última, consistía en saber que fracción oupaban uns cadros de cores. O resultado abría o último cadeado co que podías chegar á sorpresa: un montón de caramelos que acabamos repartindo entre todos.
Finalmente, ensináronnos un obradoiro no que unha rapaza cantaba unha canción sobre a violencia de xénero e a continuación representáronnos unha obra de teatro na que un neno e unha nena vían como súa nai era maltratada polo seu marido.
Foi unha viaxe educativa, ao igual que divertida. Gustaríame repetir este tipo de excursións.
Accede ao albúm de fotos aquí.
Sofía García González e Antón Expósito Campo – 2º ESO A
Postos:
Na primeira parte estivemos vendo uns postos de robótica nos que os alumnos do instituto de Asturias nos mostraron uns xogos que eles mesmos crearan e tamén nos ensinaron un robot que pintaba pelotas de ‘”pimpón’’ segundo o manexaban eles.
Máis adiante, ensináronnos un posto de música no que nos propuxeron facer dous xogos. Un de copas musicais e o outro era un xogo de mesa no que ti tirabas os dados e dependendo da cuadrícula na que caeras facíanche unha pregunta.Tiñas que adiviñar unha canción ou adiviñar un instrumento.
No seguinte posto, experimentamos cunha escala musical de botellas na que dependendo de se tiñan máis auga ou menos soaba máis ou menos cando a tocabas.
A continuación, vimos unha exposición sobre mulleres científicas españolas importantes. Nesta exposición, mandáronnos cubrir unha enquisa para ver que pensabamos sobre esas mulleres.
En quinto lugar, ensináronnos un experimento no que ti botas auga nun prato, acendes unha candea e pola no prato con auga e despois poslle un vaso encima e o vaso absorbe a auga.
No sexto, probamos a coller unha bóla de lume que non queimaba. Para isto. o que hai que facer é mollar as mans e botarlle alcohol a unha bóla de algodón. Despois, préndeslle lume, colles a bóla e ti non te queimas.
Vimos moitos outros: nun deles explicábannos que coas diferentes táboas de multiplicar podiamos facer diferentes figuras e polígonos. Noutro, falábannos do teorema de Pick, que consiste en encontrar a área dun polígono mediante coordenadas.
No seguinte, explicáronnos os polígonos circunscritos e unha das súas características, que consiste en que ao ir circunscribindo cada un dos polígonos con outro con máis lados, sempre consegues unha circunferencia.
No último posto, aprendemos o que era o xogo do Drago, no que tratamos de unir puntos con liñas rectas ou curvas, pero cunha serie de normas:
- As liñas que debuxes non poden atravesar outras liñas.
- Só podes unir dous puntos cunha liña.
- Dun punto non poden saír tres liñas.
Obradoiros:
Un dos obradoiros que vimos trataba de descifrar adiviñas para ir abrindo cadeados e así encontrar a sorpresa final.
Na primeira adiviña tiñamos que atopar unha lanterna para ler o código que abría o primeiro cadeado.
A segunda adiviña era un problema matemático e co resultado abríase o segundo cadeado.
A última, consistía en saber que fracción oupaban uns cadros de cores. O resultado abría o último cadeado co que podías chegar á sorpresa: un montón de caramelos que acabamos repartindo entre todos.
Finalmente, ensináronnos un obradoiro no que unha rapaza cantaba unha canción sobre a violencia de xénero e a continuación representáronnos unha obra de teatro na que un neno e unha nena vían como súa nai era maltratada polo seu marido.
Foi unha viaxe educativa, ao igual que divertida. Gustaríame repetir este tipo de excursións.
Accede ao albúm de fotos aquí.
Sofía García González e Antón Expósito Campo – 2º ESO A
Sem comentários:
Enviar um comentário