Sesión de resolución de problemas: estimulación do pensamento lóxico-matemático
Todas as semanas, os venres, os alumnos e alumnas de 1º de ESO facemos unha sesión de resolución de problemas na clase de matemáticas.
Nestas sesións intentamos resolver distintos tipos de problemas. Estes son diferentes dos que adoitamos facer na clase, pois conseguir a resposta correcta non sempre depende de saber resolver operacións, senón de que a maioría destes problemas necesitan dun razoamento lóxico previo para a súa resolución.
Para estas sesións estamos agrupados de dous en dous. As parellas son elixidas ao azar e isto, a pesar de que non sempre nos toque a compañía desexada, fai que nos adaptemos a traballar con compañeiros diferentes, e non sempre cos mesmos.
Aprender a traballar en equipo é moi importante e é algo que conseguimos colaborando nestas sesións. Ademais, outro beneficio da aprendizaxe en equipo é que moitas veces descobres como ven e entenden as cousas outras persoas e as solucións que atopan para os problemas propostos.
En conclusión, nestas sesións estamos aprendendo moito: conceptos de xeometría, simetría, visión espacial e ata nocións aínda máis abstractas.
Ademais, estas horas de clase axudáronme a ver as matemáticas dun xeito distinto e creo que eu non fun a única que descubriu esta nova perspectiva.
Nestas sesións intentamos resolver distintos tipos de problemas. Estes son diferentes dos que adoitamos facer na clase, pois conseguir a resposta correcta non sempre depende de saber resolver operacións, senón de que a maioría destes problemas necesitan dun razoamento lóxico previo para a súa resolución.
Para estas sesións estamos agrupados de dous en dous. As parellas son elixidas ao azar e isto, a pesar de que non sempre nos toque a compañía desexada, fai que nos adaptemos a traballar con compañeiros diferentes, e non sempre cos mesmos.
Aprender a traballar en equipo é moi importante e é algo que conseguimos colaborando nestas sesións. Ademais, outro beneficio da aprendizaxe en equipo é que moitas veces descobres como ven e entenden as cousas outras persoas e as solucións que atopan para os problemas propostos.
En conclusión, nestas sesións estamos aprendendo moito: conceptos de xeometría, simetría, visión espacial e ata nocións aínda máis abstractas.
Ademais, estas horas de clase axudáronme a ver as matemáticas dun xeito distinto e creo que eu non fun a única que descubriu esta nova perspectiva.
Accede a algunhas fotografías aquí.
Ana Lestao Ben - 1º ESO A
Sem comentários:
Enviar um comentário